Γιορτή λήξης

Στα πλαίσια των διήμερων εκδηλώσεων για τη λήξη της σχολικής χρονιάς οι μαθητές του σχολείου μας παρουσίασαν δείγματα από τα καινοτόμα προγράμματα που υλοποιήθηκαν τη χρονιά που πέρασε.



ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!! Γ1




Υγιεινή διατροφή και άθληση … μέσα από παραδοσιακά παιχνίδια!

Στα πλαίσια προγραμμάτων Αγωγής Υγείας:  "Στοματική υγεία και σωστή διατροφή" Α1 και "Ο Οδοντοτούλης" Α2 τα δύο τμήματα της  Α΄τάξης έπαιξαν παραδοσιακά παιχνίδια στην αυλή του σχολείου. "Το μαντιλάκι", "Βασιλιά, βασιλιά" και "Περνά περνά η μέλισσα" ήταν τα παιχνίδια που μύησαν τους μικρούς μαθητές σε παιχνίδια που έπαιζαν η μαμά και ο μπαμπάς αλλά και ταξίδεψαν τους γονείς τους στα παιδικά τους χρόνια.

Επειδή όμως για έναν υγιεινό τρόπο ζωής δεν αρκεί μόνο η άθληση αλλά επιβάλλεται και μια υγιεινή διατροφή γι΄ αυτό και οι μικροί μαθητές στη συνέχεια απόλαυσαν ένα δεκατιανό με υγιεινές τροφές. Δελεαστικότατες προτάσεις όχι μόνο γευστικά αλλά και οπτικά!!! Απολαύστε μας …








9 χρόνια κινηματογραφικής παιδείας στο σχολείο μας


Με αφορμή την πρόσφατη παραλαβή ενός  ακόμη βραβείου για την  ταινία μας «Μια ευκαιρία…» από το 8ο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Λάρισας , Art Fools festival  2015-16 , ίσως είναι και ...μια ευκαιρία για ένα μικρό απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας μας.

Μέσα από τα προγράμματα κινηματογραφικής παιδείας που υλοποιούνται στο σχολείο μας οι μαθητές μας έχουν τη δυνατότητα να έρθουν  σε επαφή με την τέχνη του κινηματογράφου και την κινηματογραφική γλώσσα , να μάθουν  να αντιμετωπίζουν την εικόνα ως γλώσσα , να μάθουν  να προσεγγίζουν κριτικά τα οπτικοακουστικά προϊόντα που τους  κατακλύζουν και  καταναλώνουν , να απομυθοποιούν εικόνες και καταστάσεις και να δημιουργούν τις δικές τους  , να προσεγγίζουν κριτικά τα τηλεοπτικά προγράμματα και τέλος  να δημιουργούν μια δική τους ταινία .

Επίσης παρακολουθούν πολλές κινηματογραφικές ταινίες  και βίντεο, τις οποίες  μέσα από φύλλα εργασίας μαθαίνουν να αναλύουν και  να αποκωδικοποιούν τα μηνύματα και τα μέσα που χρησιμοποιεί ο σκηνοθέτης για να  πετύχει τους στόχους του.

9 συνεχή χρόνια κινηματογραφικής παιδείας στο σχολείο μας και τα αποτελέσματα είναι παραπάνω από ενθαρρυντικά.

12 ταινίες μικρού μήκους μυθοπλασίας , 3 animation , 1 ντοκιμαντέρ

Οι ταινίες μας έχουν προταθεί ως παιδαγωγικό υλικό από τη Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας. Μια πολύ καλή ευκαιρία για συζήτηση με τα παιδιά , μια αφόρμηση σε μαθήματα με ζητήματα κοινωνικά ή περιβαλλοντικά.

Τα θέματα με τα οποία έχουμε καταπιαστεί ποικίλα : αειφόρο σχολείο ,  απορρίμματα , κλιματικές αλλαγές , βιοποικιλότητα ,  φαινόμενο θερμοκηπίου , νερό ,  ανακύκλωση , ενέργεια , οικονομική κρίση- κοινωνικός αποκλεισμός , κάπνισμα , Ευρωπαϊκή Ένωση και φτώχεια , σχολικός εκφοβισμός , η πόλη μας.

Συμμετείχαμε σε πανευρωπαϊκούς και πανελλήνιους διαγωνισμούς , σε διεθνή και πανελλήνια  κινηματογραφικά φεστιβάλ , σε διεθνή φεστιβάλ κινουμένων σχεδίων .
Οι ταινίες  μας προβλήθηκαν στις μεγαλύτερες  πόλεις της Ελλάδας  μέσω των κινηματογραφικών φεστιβάλ ή τοπικών κινηματογραφικών προβολών καθώς και σε ημερίδες κινηματογραφικής παιδείας.
Επίσης  δουλειά μας προβλήθηκε στην διαδικτυακή εκπομπή "Κάνω σινεμά" με τον Χρήστο Αρώνη , στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Με Αγάπη» σε  αφιέρωμα για το Βραβείο  Αειφόρου Σχολείου καθώς και στην εκπομπή ESC της ΕΤ 1 η οποία τίμησε  το σχολείο μας για το 1ο πανευρωπαϊκό βραβείο μας  "Με τη φλόγα της γης - The Flame of Earth" .

Τα βραβεία μας σημαντικά :
  • 1ο πανελλήνιο βραβείο  στον  διαγωνισμό  - «Φύση και βιοποικιλότητα στην ζωή μας» -Διεθνές  έτος Βιοποικιλότητας 2010  ( 2008-9) «Κανείς δεν περισσεύει…»
  • 1ο πανευρωπαϊκό βραβείο στον διαγωνισμό "Βιώσιμη ενέργεια και ψηφιακό βίντεο" Yourvid Save Energy Πανεπιστήμιο Κρήτης (2010-11)  «Με τη φλόγα τα της γης…» (animation)
  • Ειδική διάκριση μαθητικής ταινίας για την οικολογική ευαισθησία από το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Πάτρας (2010-11) «Με τη φλόγα τα της γης…» (animation)
  • 1ο βραβείο τηλεοπτικού μηνύματος  - Δήμος Πατρέων -  Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας - «Μείωση-Επαναχρησιμοποίηση-Ανακύκλωση» (2011-12) «Γιατί μόνο η ανακύκλωση δε φτάνει…» (animation)
  • Τιμητική διάκριση στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό «Ένας πλανήτης μια ευκαιρία»  (2011-12) .    «Η ζωή μια ρόδα»
  • Ειδική διάκριση στο 6ο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Λάρισας , Art Fools festival  (2011-12) .   «Η ζωή μια ρόδα»
  • 1ο πανελλήνιο βραβείο στον 2ο Μαθητικό Διαγωνισμό για τον Έλεγχο του Καπνίσματος  (2014-15)  «Όπου υπάρχει καπνός…»  
  • 3η τιμητική διάκριση στο  8ο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Λάρισας , Art Fools festival  (2014-15)  «Μια ευκαιρία…»


Μα πάνω απ’ όλα τα βραβεία είναι η χαρά και η συμμετοχή των παιδιών , η ευκαιρία που έχουν να εκφραστούν μέσα από μια σύγχρονη γλώσσα , την κινηματογραφική γλώσσα.

« Είναι μαγικό να μπορείς να κάνεις τη φαντασία  και το όνειρο  εικόνα και πραγματικότητα , να του δίνεις σχήμα και μορφή , να το κεντάς με όποια στολίδια αποφασίσεις πως ταιριάζουν στην περίσταση  , να το προβάλλεις στο πανί , να περνάς  τα δικά σου μηνύματα  και να βλέπεις και τους άλλους να χαίρονται μαζί σου… Να γίνεσαι από καταναλωτής , πράγμα που βολεύει πολλούς , σε παραγωγός πολιτισμού ... »

Εμείς δεν έχουμε παρά να συγχαρούμε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν σε παρόμοια προγράμματα , ανεξαρτήτως βραβείων , και να ευχηθούμε αυτή η προσπάθεια να συνεχιστεί !


Μας συγκίνησαν...

Τελευταία μέρα των τελικών εκδηλώσεων του σχολείου μας και οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης βάλθηκαν να μας συγκινήσουν ... και τα κατάφεραν με τον αυθορμητισμό τους , την αγνότητα των ψυχών τους , την ευρηματικότητα , τη φαντασία τους...

Οι μαθητές της ΣΤ΄1 τάξης είχαν την ιδέα να καλέσουν σε αυτή την ιδιαίτερη στιγμή για εκείνους όλους τους δασκάλους τους από την Α΄τάξη ως την ΣΤ΄. 

Έτσι βρέθηκαν μαζί μας  η κ. Αλεξία Σωτηροπούλου (Α΄), η κ. Κυριακή Μπελέση (Β΄) ,  η κ. Γεωργία Ζαχαροπούλου (Γ΄- Δ΄) και ο κ. Θανάσης Μπακαστάθης (Ε΄- ΣΤ΄).





Οι μαθητές της ΣΤ΄ 2 τάξης μας παρουσίασαν ένα πολύ όμορφο θεατρικό με αφορμή το τέλος της σχολικής τους ζωής στο Δημοτικό και το ξεκίνημα μια νέας στο Γυμνάσιο.


Εμείς δεν έχουμε παρά να τους ευχηθούμε να φυλάνε για πάντα το παιδί μέσα τους , να μη σταματήσουν λεπτό να ονειρεύονται , να θέτουν νέους στόχους , να κατακτούν συνεχώς τη μια κορυφή μετά την άλλη . Και όλοι  εμείς θα είμαστε εδώ να τους καμαρώνουμε και να τους ευχαριστούμε που ήταν ένα μέρος και της δικής μας ζωής στο κοινό μας ταξίδι. 

Παιδιά , σας ευχαριστούμε  !


Προβολή της ταινίας "Σαν τα μάτια μας" στο σχολείο μας

Στα πλαίσια των διήμερων τελικών εκδηλώσεων του σχολείου μας προβλήθηκε σήμερα σε μια κατάμεστη αίθουσα η ταινία που δημιούργησαν οι μαθητές της ΣΤ΄1 τάξης "Σαν τα μάτια μας...".
Την ταινία προλόγισε η μαθήτρια της ΣΤ΄ τάξης Τσαγκανού Αλεξία  με τα ακόλουθα λόγια :

"Αγαπητοί  μας συμμαθητές  , γονείς , εκπαιδευτικοί
Είμαστε το ΣΤ΄1 τμήμα και θα σας παρουσιάσουμε  τη νέα μας ταινία με τίτλο : «Σαν τα μάτια μας…»
Η ταινία  έγινε στα πλαίσια ενός Πολιτιστικού Προγράμματος που υλοποιήσαμε φέτος με θέμα τον κινηματογράφο και έχει ως στόχο να μας κάνει να αγαπήσουμε περισσότερο την πόλη μας. Να γίνουμε πιο παρατηρητικοί ,ώστε να βλέπουμε όλες τις ομορφιές της , να τις θαυμάζουμε , να τις δείχνουμε και στους άλλους.
Όμως δεν πρέπει να μας αφήνουν αδιάφορους και τα άσχημα , που θα πρέπει να τα συζητάμε με τους γύρω μας και να προσπαθούμε να τα βελτιώσουμε , να τα αλλάξουμε.
Να μην ενδιαφερόμαστε μόνο για το σπίτι και την αυλή μας αλλά και για τη γειτονιά και την πόλη μας. Γιατί η πόλη μας είναι το σπίτι μας , είμαστε εμείς οι ίδιοι… και γι’ αυτό πρέπει να την προσέχουμε …σαν τα μάτια μας !
Εμείς είδαμε και παρατηρήσαμε  πολλά και διαλέξαμε για σας τα καλύτερα !





 Ευχαριστούμε πολύ όσους βοήθησαν να γίνει αυτή η ταινία και περισσότερο απ’ όλους τον δάσκαλό μας τον κ. Μπακαστάθη Θανάση που μας βοήθησε να την κάνουμε πραγματικότητα.
Την ταινία μας μπορείτε να τη βρείτε και στο blog του σχολείου μας.
Παράλληλα φέτος το σχολείο μας έχει και μια σημαντική επέτειο. Κλείσαμε 9 συνεχή χρόνια κινηματογραφικής παιδείας και παραγωγής ταινιών. Σ’ αυτά τα 9 χρόνια το σχολείο μας δημιούργησε 12 ταινίας μυθοπλασίας μικρού μήκους , 3 animation , 1 ντοκιμαντέρ.



 Τα βραβεία μας σημαντικά :
Μια πρωτιά σε πανευρωπαϊκό διαγωνισμό  , 2 πρωτιές σε πανελλήνιους διαγωνισμούς, μια πρωτιά σε επίπεδο νομού , 4 τιμητικές διακρίσεις σε διεθνή και πανελλήνια κινηματογραφικά φεστιβάλ και διαγωνισμούς.
Ως τάξη είμαστε περήφανοι που αποτελέσαμε κι εμείς  ένα κρίκο στην αλυσίδα της κινηματογραφικής δημιουργίας του σχολείου μας με την ταινία μας : «Σαν τα μάτια μας…»
Σας ευχόμαστε να   απολαύσετε την ταινία μας  όσο κι εμείς !
Καλή διασκέδαση ! "






Αφίσες που φιλοτέχνησαν τα παιδιά για την προβολή της ταινίας τους

"Ζωγραφίζουμε για την ειρήνη των λαών και τις ανθρώπινες αξίες"

Η Ένωση Εικαστικών Πάτρας και η Ένωση Εκπαιδευτικών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων Ελλάδας σε συνεργασία με τα Τμήματα Πολιτιστικών Θεμάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, διοργανώνουν εικαστική έκθεση με έργα μαθητών  στην Αγορά Αργύρη από τις 13 έως τις 18 Ιουνίου 2016. Η θεματική της έκθεσης είναι: «Ζωγραφίζουμε για την ειρήνη των λαών και τις ανθρώπινες αξίες. Οι μαθητές σχολιάζουν το σήμερα, το αύριο και το μέλλον στην Ελλάδα και τον κόσμο». 

Σήμερα το απόγευμα πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα εγκαίνια της έκθεσης  στο χώρο της Αγοράς Αργύρη , κατά τη διάρκεια των οποίων  προβλήθηκε τμήμα της ταινίας μας "Σαν τα μάτια μας..." που δημιούργησαν οι μαθητές της ΣΤ΄1 τάξης . 


Στην έκθεση συμμετέχει και η Δ΄1 τάξη με τέσσερα έργα εικαστικής δημιουργίας.









"Ο βάτραχος είναι ήρωας"


Ο βάτραχος είναι ήρωας
(Κάντε κλικ στην εικόνα)

Οι μαθητές (Δ΄2) πήραν μέρος  στο πρόγραμμα «Βιβλία σε ρόδες», και έφτιαξαν ένα ψηφιακό βιβλίο. Διάβασαν ομαδικά 2 βιβλία.

"Ο βάτραχος είναι ήρωας" του Μαξ Βέλθουις

"Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα" της Μάρω Λοΐζου 

Αφίσες του νερού


αφίσες του νερού
(Κάντε κλικ στην εικόνα)

Ομαδική εργασία των μαθητών της Δ΄ τάξης για τη δημιουργία αφίσας με θέμα "το νερό" στα Ελληνικά και στα Αγγλικά.

"Τα νερά του τόπου μας"


Εκφράσεις με το νερό
(Κάντε κλικ στην εικόνα)

 Ζωγραφιές των μαθητών της Δ΄2 τάξης για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα "Τα νερά του τόπου μας"  με θέμα το νερό στα ελληνικά και στα Αγγλικά

"Βιβλία σε ρόδες"


Βιβλία σε ρόδες
(Κάντε κλικ στην εικόνα)

Ένα μεσημεράκι έφτασε στην τάξη μας (Δ΄1) μια βαλίτσα με ροδάκια.

-Ταξίδι θα πάμε κυρία; ρώτησαν οι μαθητές μάλλον αστειευόμενοι.
-Δεν ξέρω. Θα δούμε…
Το περιεχόμενο της βαλίτσας; Έκπληξη. Βιβλία!
Μα… βιβλία σε βαλίτσα; Βιβλία σε ρόδες;!

Τα γνωρίσαμε ξεφυλλίζοντάς τα ένα προς ένα την ίδια κιόλας μέρα άφιξής τους.

  •  Διαβάσαμε κάποια στην τάξη μας…
  • Δανειστήκαμε μερικά για να τα διαβάσουμε στο σπίτι μας…
  •    Ζωγραφίσαμε…
  •      Παρουσιάσαμε…
  • Εμπνευστήκαμε και φτιάξαμε ένα μικρό ταινιάκι… 


-Μέχρι την Παρασκευή να επιστρέψετε τα βιβλία. Η βαλίτσα αναχωρεί την επόμενη Τρίτη.
-Κιόλας; Μα δεν τα διαβάσαμε όλα!
-Τα «Βιβλία σε ρόδες» ταξιδεύουν κάθε μήνα σε διαφορετικό σχολείο.
- Και το δικό μας ταξίδι;

Το δικό μας ταξίδι - γιατί ήταν ταξίδι τελικά - τέλειωσε με τις καλύτερες εντυπώσεις και αυτήν τη γλυκιά προσμονή ότι του χρόνου μπορεί… ποιος ξέρει…;; να το ξανακάνουμε…!


Διαβάστε παραπάνω τις εντυπώσεις των μαθητών από το πρόγραμμα.

Παροιμίες για το νερό

Παροιμίες για το νερό
  (Κάντε κλικ στην εικόνα)

Εργασία των μαθητών της Δ΄ 1 τάξης στα πλαίσια προγράμματος Περιβαλλοντικής Αγωγής με θέμα το νερό.

Διδασκαλία β΄ ξένης γλώσσας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ι Ν Σ Τ Ι Τ Ο Υ Τ Ο Ε Κ Π Α Ι Δ Ε Υ Τ Ι Κ Η Σ Π Ο Λ Ι Τ Ι Κ Η Σ
Ε Π Ι Σ Τ Η Μ Ο Ν Ι Κ Η Ε Π Ι Τ Ρ Ο Π Η Ξ Ε Ν Ω Ν Γ Λ Ω Σ Σ Ω Ν

26 Μαΐου 2016

Αγαπητοί Γονείς-Κηδεμόνες,

Η Ελληνική Πολιτεία, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της γλωσσομάθειας στον παγκοσμιοποιημένο χώρο της γνώσης και ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της κοινωνίας, εφαρμόζει τη γλωσσική πολιτική που έχουν υιοθετήσει όλα τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ξεκινώντας από μια σημαντική προσπάθεια αναβάθμισης της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με νέα προγράμματα σπουδών, έντυπο και ψηφιακό μαθησιακό υλικό, επιμορφωτικά προγράμματα για τους εκπαιδευτικούς και συνεργασία με ξένα μορφωτικά-πολιτιστικά ιδρύματα.

Η δυνατότητα να μάθουν στο σχολείο τα παιδιά να επικοινωνούν σε τουλάχιστον δύο γλώσσες πλην της μητρικής τους αποτελεί δικαίωμα του κάθε Ευρωπαίου πολίτη δεδομένου ότι αυξάνει τις ευκαιρίες για σπουδές και εργασία και διευρύνει τους ορίζοντες του, όπως μας θυμίζει η ρήση του Κάρολου Α’ της Ισπανίας: «Ο άνθρωπος είναι τόσες φορές άνθρωπος όσος και ο αριθμός των γλωσσών που έχει μάθει». Παράλληλα, είναι και υποχρέωση του κάθε κράτους μέλους αφού η σύγχρονη διεθνής και ελληνική βιβλιογραφία παρουσιάζει τα αποτελέσματα πλήθους μελετών εντός και εκτός Ευρώπης που πιστοποιούν ότι η εκμάθηση ξένων γλωσσών, και μάλιστα από μικρή ηλικία, έχει θετικό αντίκτυπο στη γνωσιακή και κοινωνική ανάπτυξη του μαθητή, μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση των επιδόσεών του και στα άλλα μαθήματα ενώ αναμφίβολα βοηθά στην ενσυνείδητη γνώση της μητρικής του γλώσσας. Αυτό δηλώνει και η ρήση του Γερμανού ποιητή και φιλόσοφου Βόλφγκανγκ Γκαίτε: «Όταν μαθαίνει κανείς μια ξένη γλώσσα, έχει την ευκαιρία να μάθει καλύτερα τη μητρική του».

Στο πλαίσιο αυτό, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, εισήγαγε στο Δημοτικό σχολείο τα Αγγλικά, ως πρώτη και υποχρεωτική ξένη γλώσσα από την Α’ Δημοτικού με μια παιγνιώδη μεθοδολογική προσέγγιση, όπως συμβαίνει και στο μεγάλο ποσοστό των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών. Από την Γ’ Δημοτικού η διδασκαλία της Αγγλικής γίνεται με συστηματικότερο τρόπο.

Η διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας εισάγεται από την Ε΄ Δημοτικού, όπως γινόταν μέχρι σήμερα, αλλά διευρύνεται πλέον στα 4/θέσια Δημοτικά σχολεία. Η δεύτερη ξένη γλώσσα στην Ε΄ και την ΣΤ΄ τάξη μπορεί να είναι είτε η Γαλλική είτε η Γερμανική και εξαρτάται τόσο από τον αριθμό των μαθητών που θα επιλέξουν τη μια ή την άλλη γλώσσα όσο και από τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών Γαλλικής και Γερμανικής. Ως εκ τούτου, η δήλωση επιλογής γλώσσας που καλείστε να υποβάλετε για τα παιδιά σας θα δώσει τη δυνατότητα στο Υπουργείο Παιδείας να προγραμματίσει έγκαιρα τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό και να ανταποκριθεί όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται στην επιλογή σας.

Και οι δυο γλώσσες από τις οποίες καλείστε να επιλέξετε τη μία είναι αδιαμφισβήτητα χρήσιμες για διεθνή επικοινωνία και για τη διαπαιδαγώγηση του μαθητή ως αυριανού πολίτη. Ποια από τις δύο θα επιλέξετε είναι απόφαση που θα πάρετε αφού συζητήσετε με το παιδί σας και με άλλα άτομα του περιβάλλοντός σας. Ωστόσο, το πιο σημαντικό είναι ότι από την επόμενη σχολική χρονιά οι μαθητές της Ε’ τάξης θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν έναν καινούριο κόσμο, αφού είναι γνωστό πως «Όταν μιλάμε μια άλλη γλώσσα, αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο διαφορετικά», όπως επεσήμανε και ο σημαντικός Αυστριακός φιλόσοφος και γλωσσολόγος Λούντβιγκ Βιτκενστάιν. Την ίδια σκέψη διατύπωσαν με διαφορετικό τρόπο και ο μεγάλος Ιταλός σκηνοθέτης Φρεντερίκο Φελίνι λέγοντας πως «Κάθε γλώσσα βλέπει τον κόσμο με διαφορετικό τρόπο», αλλά και ο σπουδαίος Γαλλορουμάνος φιλόσοφος Εμίλ Μ. Σιοράν τονίζοντας πως «Δεν κατοικούμε μια χώρα αλλά μια γλώσσα».

Η Επιτροπή Ξένων Γλωσσών του ΙΕΠ στο εξής, σκοπεύει να βρίσκεται κοντά στους μαθητές της ξένης γλώσσας και τους γονείς τους επειδή πιστεύει πως η αναβάθμιση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο θα ενισχύσει την καλλιέργεια της διαπολιτισμικής συνείδησης των μαθητών, θα τους βοηθήσει να αποδέχονται ευκολότερα τη διαφορετικότητα και θα συμβάλει στη διαμόρφωση πολιτών μιας ανοικτής, πολύγλωσσης, πολιτισμικής και δημοκρατικής κοινωνίας.

Εκ μέρους της Επιστημονικής Επιτροπής Ξένων Γλωσσών του ΙΕΠ

Βασιλική Δενδρινού
Ομότιμη Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αθηνών
Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κοινωνίας των Πολιτών για την Πολυγλωσσία