Παιχνίδια επικοινωνίας



Με έναν ευχάριστο και ιδιαίτερα διασκεδαστικό τρόπο άρχισε η εβδομάδα για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β΄ τάξης του σχολείου μας. Με παιχνίδια!! Πολλά παιχνίδια επικοινωνίας που στόχο είχαν να διδάξουν στους μικρούς μας μαθητές τις αρχές της καλής επικοινωνίας:
  • διατύπωση σαφούς μηνύματος (λέω απλά και με σαφήνεια αυτό που θέλω)
  • ενεργητική ακρόαση (ακούω με προσοχή και ενδιαφέρον τον συνομιλητή μου)
  • διατήρηση βλεμματικής επαφής (κοιτάζω τον συνομιλητή μου και του δείχνω και με τη στάση του σώματός μου ότι με αφορούν αυτά που λέει)

  • συγκέντρωση (προσπαθώ να καταλάβω με ακρίβεια αυτό που μου λέει και κάνω διευκρινιστικές ερωτήσεις, αν χρειαστεί)

  • ενσυναίσθηση (μπαίνω στη θέση του συνομιλητή μου και προσπαθώ να καταλάβω πώς νιώθει και γιατί ενεργεί με τον συγκεκριμένο τρόπο)

  • ηρεμία (μιλώ ήρεμα και στοχευμένα στο θέμα που συζητάμε «εδώ και τώρα» χωρίς να ανατρέχω σε παλαιότερες εμπειρίες).


Η δράση έγινε στο πλαίσιο του προγράμματος «Εγώ κι εσύ… δυναμώνουμε μαζί» που υλοποιεί φέτος η Β΄ τάξη. Εμψυχώτρια η κ. Βίκυ Κυρίτση, κοινωνική λειτουργός από το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας.


Στο τέλος οι μαθητές έγραψαν τα συναισθήματά τους στο τετράδιο του προγράμματος.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου