Aνακύκλωση ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών συσκευών

Σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013 και ώρα 10π.μ. έως τις 4μ.μ. θα πραγματοποιηθεί ανακύκλωση ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών συσκευών, στο παρκινγκ Γ. Καλεντζιώτη, Ακτής Δυμαίων και Παπαφλέσσα, απέναντι από την εκκλησία του Πολιούχου Αγίου Ανδρέα, και στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου. Και στα δύο σημεία θα υπάρχουν ειδικά containers για τη συγκέντρωση των συσκευών.

Η δράση αυτή γίνεται σε συνεργασία της Αντιδημαρχίας Καθαριότητας του Δήμου Πατρέων και της Εταιρείας «Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε.», με την υποστήριξη Μ.Κ.Ο. και του Χορευτικού Τμήματος του Δήμου Πατρέων και αποτελεί συνέχεια των επιτυχημένων, ανάλογων δράσεων που έχει πραγματοποιήσει η δημοτική αρχή, με σκοπό να καθιερωθεί η ανακύκλωση ηλεκτρικών /ηλεκτρονικών συσκευών και να γίνει θεσμός στην τοπική κοινωνία της Πάτρας.
Καλούνται οι πολίτες της Πάτρας να φέρουν οποιαδήποτε άχρηστη συσκευή έχουν και τους πιάνει πολύτιμο χώρο ή δεν επισκευάζεται. Ακολουθεί αναλυτικός πίνακας με τα είδη των ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών συσκευών προς ανακύκλωση.


ΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΙ

Οι ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές που μπορούν να ανακυκλωθούν είναι οι ακόλουθες:
  •  ΜΕΓΑΛΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ  

Μεγάλες συσκευές ψύξης, Ψυγεία, Καταψύκτες, άλλες μεγάλες συσκευές , χρησιμοποιούμενες για ψύξη, διατήρηση και αποθήκευση τροφίμων, Πλυντήρια ρούχων, Στεγνωτήρια ρούχων, Πλυντήρια πιάτων, Συσκευές μαγειρικής, Ηλεκτρικές κουζίνες, Ηλεκτρικά μάτια, Φούρνοι μικροκυμάτων, άλλες μεγάλες συσκευές χρησιμοποιούμενες για μαγείρεμα και άλλες επεξεργασίες τροφίμων, Ηλεκτρικές θερμάστρες, Ηλεκτρικά θερμαντικά σώματα (ηλεκτρικά καλοριφέρ), άλλες μεγάλες συσκευές χρησιμοποιούμενες για θέρμανση χώρων, κρεβατιών, καθισμάτων, Ηλεκτρικοί ανεμιστήρες, Συσκευές κλιματισμού, άλλα είδη εξοπλισμού αερισμού, απαγωγής αερίων και κλιματισμού.

  •             ΜΙΚΡΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ 

Ηλεκτρικές σκούπες, Σκούπες χαλιών, άλλες συσκευές καθαριότητας, Συσκευές χρησιμοποιούμενες για ράψιμο, πλέξιμο, ύφανση και άλλες κλωστοϋφαντουργικές εργασίες, Ηλεκτρικά σίδερα και άλλες συσκευές για το σιδέρωμα, το μαγγάνισμα και εν γένει τη φροντίδα των ρούχων, Φρυγανιέρες, Συσκευές τηγανίσματος (φριτέζες), Μύλοι, καφετιέρες και συσκευές ανοίγματος ή σφραγίσματος περιεκτών ή συσκευασιών, Ηλεκτρικά μαχαίρια, Συσκευές κοπής και στεγνώματος μαλλιών, βουρτσίσματος δοντιών, ξυρίσματος, μασάζ και άλλες συσκευές περιποίησης του σώματος, Ρολόγια και εξοπλισμός μέτρησης, αναγραφής ή καταγραφής χρόνου, Ζυγαριές.
•             εξοπλισμός πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών,
•             φωτιστικά είδη,
•             ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά εργαλεία (εξαιρουμένων των μεγάλης κλίμακας σταθερών βιομηχανικών εργαλείων),
•             παιχνίδια και εξοπλισμός ψυχαγωγίας και αθλητισμού,
•             ιατροτεχνολογικά προϊόντα (εξαιρουμένων των εμφυτεύσιμων και μολυσμένων),
•             όργανα παρακολούθησης και ελέγχου και
συσκευές αυτόματης διανομής.



Το σχολείο μας στο πρόγραμμα : «Η Αρχιτεκτονική στα σχολεία: Ανάπλαση προαύλιων χώρων».

Υπάρχουν δυνατότητες παρέμβασης και προοπτικές, αλλά και καλές πρακτικές, ώστε να αλλάξει και να μετασχηματισθεί σε πραγματικό εκπαιδευτικό εργαλείο  ο Σχολικός Προαύλιος Χώρος;


Αυτό είναι το ερώτημα που έχει τεθεί από κοινού από το Σύλλογο Αρχιτεκτόνων Ν. Αχαΐας (Σ.Α.Ν.Α) και τα Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης των Δ/νσεων  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  Εκπ/σης Αχαΐας και ξεκίνησε η προσπάθεια για να απαντηθεί μέσα από συγκεκριμένες προτάσεις και δράσεις.

Την Τρίτη 22 Οκτωβρίου στην ισόγεια αίθουσα του ΤΕΕ/ΤΔΕ  (Τριών Ναυάρχων 40) και ώρα 18.00 πραγματοποιήθηκε Ενημερωτική Ημερίδα για την έναρξη του Πιλοτικού Προγράμματος:

«Η Αρχιτεκτονική στα σχολεία: Ανάπλαση προαύλιων χώρων».

Σκοπός του πιλοτικού αυτού προγράμματος είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πρότασης, για κάθε ένα από τα συμμετέχοντα σχολεία, η οποία θα αφορά την ανάπλαση του αύλειου χώρου του.
Το πιλοτικό πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε 10 σχολεία (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) του Δήμου Πατρέων.
Μεταξύ των βασικών στόχων είναι  :
  •  να δοθεί η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές τους να συμμετέχουν στο σχεδιασμό του περιβάλλοντος που τους αφορά
  •    να αναπτυχθεί το ενδιαφέρον των παιδιών για τη σημασία της αρχιτεκτονικής στη διαμόρφωση του δομημένου περιβάλλοντος
  •  να καλλιεργηθεί η οικολογική συνείδηση της εκπαιδευτικής κοινότητας
  •  να ενισχυθεί ο ρόλος της συμμετοχικότητας και της ενεργητικότητας των μαθητών ως μελλοντικών πολιτών που αναλαμβάνουν ρόλο στην κοινωνία.


Στην Ενημερωτική ημερίδα εκπροσωπήθηκαν τα συμμετέχοντα σχολεία από τους Δ/ντές/ντριες και τους εκπαιδευτικούς που θα αναλάβουν ενεργό ρόλο για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού μέρους του προγράμματος.

Παρευρέθηκαν και χαιρέτησαν οι κ.κ. Γεωργακόπουλος Αχιλλέας- Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ρούβαλη–Ανδρικοπούλου Μαρία- Αντιδήμαρχος Εθελοντισμού, Γαλανούλης Ευθύμιος- Γραμματέας του Δ.Σ της ΦΑΟΣ.

Στην ημερίδα παρουσιάστηκε από τον κ. Ανδρέα Λάζαρη, πρόεδρο του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Ν. Αχαΐας (Σ.Α.Ν.Α), η βασική ιδέα και το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα δραστηριοποιηθούν εθελοντικά οι αρχιτέκτονες οι οποίοι έχουν προσφερθεί για το σκοπό αυτό.

Στην συνέχεια οι κ.κ. Ιωάννα Παπαϊωάννου και Πηνελόπη Σακοβέλη, Υπεύθυνες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας  Εκπ/σης παρουσίασαν συνολικά και ανέλυσαν πρόταση για το σχετικό εκπαιδευτικού προγράμματος Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που θα υλοποιηθεί στα συμμετέχοντα σχολεία με τη συνεργασία των εθελοντών αρχιτεκτόνων.
Οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε πρώτη επικοινωνία με την ομάδα των εθελοντών αρχιτεκτόνων και  κάνουν μια πρώτη ανταλλαγή απόψεων.



Στο πρόγραμμα συμμετέχουν 5 σχολεία  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (3ο, 15ο & 17ο ,49ο  , 55ο Δημοτικά Σχολεία Πάτρας, Δημοτικό Σχολείο Ρίου  και 5  σχολεία  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (13ο Γυμνάσιο Πάτρας, 18ο Γυμνάσιο Πάτρας, Πειραματικό Γυμνάσιο & Λύκειο Πάτρας, 4ο Γενικό Λύκειο Πάτρας, 2ο Ε.Κ  &  2ο, 5ο, 6ο ΕΠΑΛ Πάτρας)

Συλλογή χρησιμοποιημένων μαγειρικών λαδιών

 Συνεχίζεται και φέτος στο σχολείο μας  η συλλογή χρησιμοποιημένων μαγειρικών λαδιών τα οποία  μετατρέπονται, μετά από επεξεργασία, σε βιοκαύσιμο, στο πλαίσιο Πιλοτικού Προγράμματος που υλοποιεί η ΑΔΕΠ Α.Ε. και η Aντιδημαρχία Περιβάλλοντος του Δήμου Πατρέων.

Από τη περσινή συλλογή των χρησιμοποιημένων λαδιών το σχολείο μας προμηθεύτηκε σήμερα 100 λίτρα βιοκαύσιμου , το οποίο τοποθετήθηκε στη δεξαμενή πετρελαίου θέρμανσης , όπου αναμεμειγμένο με το πετρέλαιο αποτελεί ένα ιδανικό καύσιμο. 


Γιατί τηγανέλαια ;

Τα χρησιμοποιημένα μαγειρικά λάδια (τηγανέλαια), από κάποιο σημείο και μετά είναι ακατάλληλα για τηγάνισμα. Καθημερινά μεγάλες ποσότητες χρησιμοποιημένων τηγανέλαιων , από σπίτια και εστιατόρια καταλήγουν στην αποχέτευση είτε στους κάδους απορριμμάτων προκαλώντας σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Τα τηγανέλαια που πετάμε στον νεροχύτη μας οδηγούνται στην αποχέτευση και από εκεί σε κάποια βιολογική μονάδα επεξεργασίας είτε στον υδροφόρο ορίζοντα, με αποτέλεσμα τη ρύπανση της θάλασσας και του υδροφόρου ορίζοντα.




Πρέπει να γνωρίζουμε ότι ένα λίτρο καμένου λαδιού, μολύνει ένα εκατομμύριο λίτρα νερού .

Γι’ αυτό και θα πρέπει να γίνει καθημερινή συνήθεια η συγκέντρωση τους και η συλλογή τους στα ειδικά δοχεία αποθήκευσης που έχουν τοποθετηθεί και στο σχολείο μας.
Ακόμα σημαντικότερο είναι ότι τα τηγανέλαια είναι μια εναλλακτική πρώτη ύλη για την παραγωγή βιοκαυσίμου (βιοντίζελ) που, λύνει πολλά περιβαλλοντικά προβλήματα.

Οφέλη από τη συλλογή και μετατροπή των τηγανέλαιων σε βιοντίζελ

  • Δεν ρυπαίνονται οι υδάτινοι πόροι και ο υδροφόρος ορίζοντας.
  •  Μειώνεται ο όγκος των απορριμμάτων που καταλήγουν στους Χ.Υ.Τ.Α
  •  Εξοικονομούνται φυσικοί πόροι.



Κάτι που πρέπει επίσης να γνωρίζουμε είναι ότι  η απόρριψή τους σε χωματερές, δημιουργεί μεγάλο κίνδυνο ανάφλεξης των σκουπιδιών!


Τα χρησιμοποιημένα μαγειρικά λάδια και λίπη, ανακυκλώνονται… δεν πετιούνται!


Τι κάνουμε ; 

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε , είναι να τοποθετούμε τα τηγανέλαια σε ένα μπουκάλι (νερού ή αναψυκτικού), να το κλείνουμε καλά, να το μεταφέρουμε στο σχολείο μας , όπου θα το αδειάζουμε στον ειδικό κάδο που θα τοποθετηθεί.

Τα τηγανέλαια που θα συλλέγονται θα μεταφέρονται στη Πιλοτική Μονάδα μετατροπής τηγανέλαιων σε βιοντίζελ , που θα λειτουργεί στο Ενεργειακό Κέντρο Πληροφόρησης για τη Βιομάζα (στο χώρο του παλαιού δημοτικού σχολείου του Μονοδεντρίου) όπου και θα γίνεται η επεξεργασία τους σε βιοντίζελ.

Στη συνέχεια το παραγόμενο βιοντίζελ θα διανέμεται εξ ολοκλήρου στα σχολικά συγκροτήματα τη Πάτρας (σύμφωνα με Προγραμματισμό και κριτήρια που θα τεθούν σε συνεργασία με τις Δ/νσεις Α’ βάθμιας και Β’ βάθμιας του Νομού Αχαΐας)

Το 55ο στο Animasyros Διεθνές Φεστιβάλ & Φόρουμ Κινουμένων Σχεδίων


Animasyros5 LongVersion from Animasyros Festival on Vimeo.

Τα κινούμενα σχέδια μπαρκάρουν για την Ερμούπολη της Σύρου, «κάνουν κατάληψη» για 4 ημέρες στο Θέατρο Απόλλων, 26-29 Σεπτεμβρίου , στο Πνευματικό Κέντρο, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και στην Πλατεία Μιαούλη και μας μυούν στον φανταστικό τους κόσμο.
Από το 2008, το φεστιβάλ πραγματοποιείται κάτω από τον κυκλαδίτικο ήλιο και περιλαμβάνει προβολές ταινιών κινουμένων σχεδίων, αφιερώματα σε Διεθνή Φεστιβάλ, επαγγελματικό φόρουμ με τη συμμετοχή καταξιωμένων Ελλήνων και ξένων δημιουργών & επαγγελματιών, εργαστήρια για φοιτητές και μαθητές δημοτικού, το εφαρμοσμένο εργαστήρι making of που καταγράφει λεπτό προς λεπτό το φεστιβάλ, πάρτυ κι άλλες παράλληλες δράσεις.
Το σχολείο μας συμμετέχει στο φεστιβάλ με δύο ταινίες animation που έχει δημιουργήσει μέχρι τώρα : "Μόνο η ανακύκλωση δε φτάνει..."  και "Όμορφη πόλη ; Μπορούμε και την αξίζουμε !"
Οι ταινίες μα θα προβληθούν το Σάββατο 28/9/2013 και ώρα 16.30΄ στην ενότητα Panorama III- Ταινίες από παιδιά (εκτός διαγωνιστικού).
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του animasyros. και το πρόγραμμα του φεστιβάλ

Το σχολείο μας στο 36ο Διεθνές Φεστιβάλ ελληνικών ταινιών μικρού μήκους Δράμας

Το σχολείο μας , ύστερα από τη διάκριση της ταινίας μας "Η ζωή μια ρόδα..." , στον 3ο  Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακού Βίντεο «Ένας Πλανήτης – Μια Ευκαιρία» , θα συμμετέχει με την  ίδια ταινία και στο στο 36ο Διεθνές Φεστιβάλ ελληνικών ταινιών μικρού μήκους Δράμας , 16- 22 Σεπτεμβρίου 2013.


Η προβολή της ταινίας μας θα γίνει στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013 και ώρα 11.00 - 13.00 στο ειδικό αφιέρωμα για τον Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακού Βίντεο «Ένας Πλανήτης – Μια Ευκαιρία».
Για περισσότερες πληροφορίες  πατήστε εδώ :  Φεστιβάλ Δράμας - Πρόγραμμα

9η πανελλήνια θέση το σχολείο μας στα Βραβεία Αειφόρου Σχολείου












     Αποτελέσματα διαγωνισμού «Βραβείο Αειφόρου Σχολείου 2012-13»

Σας ενημερώνουμε ότι οι διαδικασίες του 3ου πανελλήνιου διαγωνισμού «Βραβείο Αειφόρου Σχολείου», για το σχολικό έτος 2012-2013 ολοκληρώθηκαν και είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε τα αποτελέσματα.
Η κατάταξη των σχολείων που διακρίθηκαν έχει ως εξής:

Α. Κατηγορία Ειδικών Σχολείων

Α/Α
Σχολείο
1ο Βραβείο
Τ.Ε.Ε. Ειδικής Αγωγής Λάρισας
Διάκριση (2η θέση)
Τ.Ε.Ε. Ειδικής Αγωγής Α’ Πατρών
Διάκριση (3η θέση)
ΕΕΕΕΚ Κοζάνης

Β. Κατηγορία Νηπιαγωγείων

Α/Α
Σχολείο
1ο Βραβείο
Νηπιαγωγείο Κληματιάς Ιωαννίνων
Διάκριση (2η θέση)
16ο Νηπιαγωγείο Χαλανδρίου
Διάκριση (3η θέση)
3ο Νηπιαγωγείο Γέρακα
Διάκριση (4η θέση)
1ο Νηπιαγωγείο Γαργαλιάνων

Γ. Κατηγορία Δημοτικών Σχολείων

Α/Α
Σχολείο
1ο Βραβείο
2o Δημοτικό Σχολείο Αγίων Θεοδώρων Κορινθίας
2ο Βραβείο
2ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου
3ο Βραβείο
6ο Δημοτικό Σχολείο-Πηνελόπη Δέλτα, Κηφισιάς
Διάκριση (4η θέση)
15o Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου
Διάκριση (5η θέση)
3o Δημοτικό Σχολείο Ρόδου
Διάκριση (6η θέση)
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο "Ι.Μ. ΔΕΛΑΣΑΛ"  Θεσσαλονίκης και
7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου Αττικής      (ισοβαθμία)
Διάκριση (7η θέση)
1ο Δημοτικό Σχολείο Σκάλας Λακωνίας
Διάκριση (8η θέση)
Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης
Διάκριση (9η θέση)
55o Δημοτικό Σχολείο Πατρών και
130ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών                               (ισοβαθμία)
Διάκριση (10η θέση)
2ο Δημοτικό Σχολείο Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής
Ειδική διάκριση
1ο Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης

Δ. Κατηγορία  Γυμνασίων& Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ)
  Α/Α
Σχολείο
1ο Βραβείο
4ο Γυμνάσιο Πολίχνης
2ο Βραβείο
Γυμνάσιο Κεφάλου-Κω
3ο Βραβείο
2ο Γενικό Λύκειο Πτολεμαΐδας
Διάκριση (4η θέση)
Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αγίων Αναργύρων
Διάκριση (5η θέση)
1ο Γυμνάσιο Χανίων
Διάκριση (6η θέση)
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Διάκριση (7η θέση)
Ράλλειο Γενικό Λύκειο Θηλέων Πειραιά
Διάκριση (8η θέση)
1ο Γυμνάσιο Αχαρνών
Διάκριση (9η θέση)
3ο Γυμνάσιο Βόλου
Διάκριση (10η θέση)
2ο ΓΕΛ Γέρακα-Αττικής
Ειδική Διάκριση
Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Λήμνου
Ειδική Διάκριση
Γυμνάσιο Λειψών
Ειδική Διάκριση
 (εκτός συναγωνισμού)
Σχολείο  Δεύτερης Ευκαιρίας Χανίων

Ε. Κατηγορία ΕΠΑΛ-ΤΕΣ

Α/Α
Σχολείο
1ο Βραβείο
2ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου
Διάκριση (2η θέση)
4ο ΕΠΑΛ Αθηνών
Διάκριση (3η θέση)
1ο ΣΕΚ Αλεξανδρούπολης
Ειδική διάκριση
1ο ΕΠΑΛ Άρτας
Ειδική διάκριση
6ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου
Ειδική διάκριση
2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας


Το ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Λάρισας καταλαμβάνει για 2η συνεχή χρονιά την πρώτη θέση στην κατηγορία του.
Το 16ο Νηπιαγωγείο Χαλανδρίου πέρσι ήταν πρώτο και φέτος 2ο στην κατηγορία του.
Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Θεοδώρων καταλαμβάνει για 2η συνεχή χρονιά το 1ο Βραβείο στην κατηγορία του, ενώ τα περισσότερα δημοτικά σχολεία της πρώτης δεκάδας διακρίθηκαν  και πέρσι.
Το 2ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου (Κρήτης) κατέλαβε τα προηγούμενα δύο χρόνια τη 2η θέση στην κατηγορία Γυμνασίων-Λυκείων, ενώ το 1ο ΣΕΚ Αλεξανδρούπολης πέρσι κατέλαβε
Από τα Δημοτικά Σχολεία, 8 από τα 10 σχολεία που διακρίθηκαν πέρσι, διακρίθηκαν και φέτος. Απλώς υπήρξε ανακατανομή των θέσεων, με το 2ο Δ.Σ. Αγίων Θεοδώρων να καταλαμβάνει την 1η θέση στον φετινό διαγωνισμό. Από τα Γυμνάσια και λύκεια μόνο 2 από τα 10 που διακρίθηκαν πέρσι διακρίθηκαν και φέτος.
Συγχαίρουμε θερμά όλα τα σχολεία, δηλαδή τις μαθήτριες και τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τις διευθύντριες και τους διευθυντές, τους γονείς και όλους όσους συνεργάστηκαν μαζί τους, για τα εξαιρετικά αποτελέσματα που πέτυχαν αυτά τα σχολεία, στην προσπάθεια να γίνουν αειφόρα.

Εκ μέρους της Συντονιστικής Επιτροπής του Βραβείου Αειφόρου Σχολείου
Δημήτρης Καλαϊτζίδης-Συντονιστής

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ (ΣΤ1)

Η Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 31 Μαΐου, με απόφαση που πήρε το 1988 ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, για να μας υπενθυμίζει τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος.  Έτσι και εμείς είπαμε  ΟΧΙ στο κάπνισμα. Φτιάξαμε ερωτηματολόγιο το οποίο χορηγήσαμε σε ενήλικες καπνιστές και προσπαθήσαμε να μάθουμε γιατί καπνίζουν. Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνάς μας.
Ερωτηματολόγιο

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ
1.     Άνδρας  37,5%
       Γυναίκα  62,5%
2.     Ηλικία  19-80 
3.     Σε ποια ηλικία αρχίσατε να καπνίζετε; 14-18  75%
                                                                      20 ετών και πάνω   25%
4.     Γιατί; Για πλάκα, μαγκιά, επιρροή από φίλους, από μοναξιά
5.     Tι σας προσφέρει το κάπνισμα; Χαλάρωση, τίποτα, εκτόνωση, ευχαρίστηση, απασχόληση.
6.     Έχετε προσπαθήσει να το σταματήσετε; ΝΑΙ 33%
                                                                         ΟΧΙ 67%
7.     (Αν ναι) Το καταφέρατε; ΝΑΙ 33%                                                                   
                                             ΟΧΙ 67%
8.     Πόσα τσιγάρα καπνίζετε την ημέρα;     1-5   10%
                                                                   6-10  15%
                                                                  11-15  11%
16    και πάνω  64%
9.     Η οικονομική κρίση σας έχει επηρεάσει τον αριθμό των τσιγάρων που καπνίζετε; ΝΑΙ 35%
                    ΟΧΙ 65%
10.  Γνωρίζετε τις συνέπειες του καπνίσματος για τον ανθρώπινο οργανισμό;
ΝΑΙ 100%
11.  Έχετε παρακινήσει άλλους να αρχίσουν το κάπνισμα; ΝΑΙ 13% ΟΧΙ 87%
12.  Πιστεύετε ότι το παθητικό κάπνισμα βλάπτει; ΝΑΙ 98% ΟΧΙ 2%
13.  Τι θα συμβουλεύατε τα νέα παιδιά για το κάπνισμα; ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΠΝΙΣΟΥΝ ΠΟΤΕ.



Παράλληλα, δημιουργήσαμε αφίσες και γράψαμε μηνύματα κατά του καπνίσματος.   





Επίσκεψη της τροχαίας στο σχολείο μας

Την Τρίτη 4 Ιουνίου δεχτήκαμε στο σχολείο μας την επίσκεψη του τμήματος της τροχαίας Πάτρας όπου και ενημέρωσαν τα παιδιά της Γ΄τάξης για ένα πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής που θα τα βοηθήσει να αναγνωρίζουν και να αντιμετωπίζουν τους οδικούς κινδύνους.