Βλέπω , βιώνω , καταγράφω , θυμάμαι !! Δ1

Οι εντυπώσεις μας από την επίσκεψη στην εφημερίδα Πελοπόννησο
1    Τα πέρασα πολύ ωραία στο «σπίτι» της εφημερίδας  Πελοπόννησος. Ήταν τέλεια εκεί, αλλά κάποια πράγματα μου έκαναν εντύπωση.
Εντύπωση μου έκανε πως δεν υπήρχε ωράριο και μπορεί ένα θέμα που έγραφαν ώρες να άλλαζε σε λίγα λεπτάκια. Άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι πως δεν είδα πολλούς ανθρώπους να κάθονται στους υπολογιστές και να γράφουν.
Από δω και πέρα λέω να παίρνω αυτή την εφημερίδα! Μπορεί να είχα σταματήσει να την παίρνω, αλλά θα προσπαθήσω να την παίρνω κάθε μέρα!
 Άντυ Τ.



2         Πήγαμε στην εφημερίδα Πελοπόννησο κι είδαμε τα γραφεία όπου φτιάχνεται η εφημερίδα. Επίσης είδαμε και το γραφείο όπου μαζεύονται οι δημοσιογράφοι για να αποφασίσουν τι θα γράψουν στην εφημερίδα. Στο τέλος μας έδωσαν μια παλιά εφημερίδα. Ήταν πολύ ευγενικοί.
Αργυρώ Μ
.

3         Την Πέμπτη 16 Μαρτίου, η τάξη μου επισκέφτηκε τις εγκαταστάσεις της εφημερίδας Πελοπόννησος που είναι η πιο παλιά εφημερίδα της Πάτρας. Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στις 10  Ιουλίου του 1886 δηλαδή 131 χρόνια πριν.
Φτάνοντας στο κτίριο μας περίμενε η αρχισυντάκτρια  η οποία μας ξενάγησε στους χώρους της εφημερίδας. Μας πήγε στο γραφείο όπου υπήρχε ένα μεγάλο τραπέζι με πολλές καρέκλες όπου εκεί μαζεύονται οι υπεύθυνοι, συζητούν και αποφασίζουν ποια θέματα θα βάλουν στο φύλλο της επόμενης ημέρας.
Ένα άλλο μέρος που μας έδειξαν ήταν τα γραφεία όπου ετοιμάζουν τα θέματα οι δημοσιογράφοι στα οποία ήταν ένας κύριος και μια κυρία. Ο κύριος έγραφε στον υπολογιστή του τα κείμενα, ετοίμαζε τις λεζάντες και τις φωτογραφίες για τα θέματα που του είχαν αναθέσει και η κυρία έγραφε για τα ζώδια.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η παλιά μηχανή με κουμπιά που είχαν πάνω τους γράμματα της ελληνικής αλφαβήτου στην οποία έγραφαν και εκτύπωναν παλιά τις εφημερίδες.
Φεύγοντας βγάλαμε αναμνηστικές φωτογραφίες, μας έδωσαν αναμνηστικά φύλλα από παλιά εφημερίδα και μας είπαν ότι την επίσκεψή μας εκεί θα τη δημοσιεύσουν στο αυριανό φύλλο.
Ενθουσιάστηκα τόσο πολύ για το ότι θα δω τον εαυτό μου στην εφημερίδα που ξυπνώντας αύριο το πρώτο που θα κάνω είναι να πάρω την Πελοπόννησο.
Γιάννης Κ.


4         Από την εφημερίδα Πελοπόννησο μου έκανε μεγάλη εντύπωση το τυπογραφικό πιεστήριο που βρισκόταν δίπλα στην μεγάλη σκάλα στο πρώτο πάτωμα.Μου άρεσε πολύ γιατί ήταν μεγάλο και φαινόταν όλος του ο μηχανισμός, γιατί είχε πολλά γρανάζια και άλλα εξαρτήματα, γιατί ο τρόπος που φτιαχνόταν η εφημερίδα εκείνο τον καιρό είναι πολύ ενδιαφέρων και για άλλους χίλιους δυο λόγους.
Το ενδιαφέρον μου τράβηξε επίσης η μεγάλη αίθουσα με το μεγάλο τραπέζι και τις καρέκλες, εκεί που συγκεντρώνονται οι δημοσιογράφοι για να συζητήσουν τα νέα της ημέρας και να αποφασίσουν τι θα βάλουν στην εφημερίδα.
Νίκος Γ.


5         Μου έκανε εντύπωση ο τρόπος που φτιαχνόταν η εφημερίδα παλιά και ο τρόπος που φτιάχνεται σήμερα. Σήμερα οι εφημερίδες φτιάχνονται πιο εύκολα απ’ ότι παλιά. Γράφεις το άρθρο στον υπολογιστή, το τυπώνεις και το πουλάς.
Χριστίνα Π.


6         Τη μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε η διαφορά στο χρώμα. Παλιά ήταν ασπρόμαυρη και σήμερα είναι έγχρωμη.
Δανάη Κ.


7         Η επίσκεψη στην εφημερίδα Πελοπόννησο ήταν συναρπαστική, γιατί είδαμε πώς γίνεται όλη η διαδικασία μέχρι να εκδοθεί η εφημερίδα.
Νάνσυ Ζ.


8         Η επίσκεψη στην εφημερίδα Πελοπόννησο ήταν τέλεια. Όλα τα μηχανήματα ήταν φανταστικά. Ελπίζω να ξαναπάω.
Χριστίνα Γ.


9         Την Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017 πήγα με την τάξη μου στην εφημερίδα Πελοπόννησο. Μόλις άρχισε η ξενάγηση, η κυρία μάς εξήγησε όλα τα πράγματα που βρίσκονταν στο κτίριο. Τώρα θα σας πω για τις εντυπώσεις μου. Πιο πολύ μου έκανε εντύπωση το μηχάνημα που χρησιμοποιούσαν παλιά για να εκτυπώνουν την εφημερίδα. Μετά με εντυπωσίασε, στον δεύτερο όροφο, πόσο καλά διατηρημένη ήταν η μεγάλη αίθουσα.
Αναστασία Λ.

1     Η επίσκεψη στην εφημερίδα ήταν ευχάριστη! Μου άρεσε που καθίσαμε σε εκείνο το μεγάλο τραπέζι, που μας έδωσαν εφημερίδες. Μάθαμε για τις μικρές αγγελίες και είδαμε τα γραφεία των δημοσιογράφων. Μου άρεσαν πολύ και έμαθα.

Αγγελική Θ.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου