Αρχικά, τα παιδιά έπαιξαν ένα
παιχνίδι που λεγόταν : "Το κυνήγι της χαμένης ενέργειας". Χωρίστηκαν
σε ομάδες των 2, απαντούσαν σε ερωτήσεις
και έψαχναν σε όλο το χώρο του σχολείου για να βρουν τα στοιχεία ( εικόνες ή
λέξεις) που θα τους έδιναν τη σωστή απάντηση. Για κάθε σωστό στοιχείο η
επιβράβευση ήταν ένα κομμάτι ενός παζλ, το οποίο συναρμολόγησαν όλοι μαζί στο
τέλος του παιχνιδιού.
Στη συνέχεια,
δημιούργησαν ένα θεατρικό δρώμενο. Το θέμα του ήταν εάν έπρεπε να χτιστεί ή όχι
ένα αιολικό πάρκο κοντά στη περιοχή τους. Τα παιδιά μοίρασαν ρόλους όπως
πουλιά, κάτοικοι, εργάτες και οικολόγοι και ύστερα έφτιαξαν τους δικούς τους
διαλόγους με πολύ χιούμορ! Και όχι μόνο αυτό! Έφτιαξαν και τις δικές τους
στολές συνδυάζοντας παλιά πουκάμισα, πανιά, μαντήλια, σακούλες σκουπιδιών κ.α.
Παρουσίασαν το θεατρικό τους στο προαύλιο κάτω από τα δέντρα.
Στο τέλος, έφτιαξαν ανά ομάδες συνθήματα
σχετικά με τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας . Τα συνθήματα αυτά τα ζωγράφισαν σε
ένα μεγάλο πανό με τα ίδια τους τα χέρια το οποίο κοσμεί πλέον το διάδρομο έξω
από την αίθουσα τους!
3 σχόλια:
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ... ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΤΑΞΕΙΣ?
ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΣΤ1 ΤΑΞΗ
ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΡΑ ΑΞΙΑ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ?
Δημοσίευση σχολίου